RG Collectibles

Yu-Gi-Oh, Anime, Games, Collectibles, and much more fun!
It is currently 17 Jan 2018 20:09u

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: Starstore
PostPosted: 12 Apr 2010 0:06u 
Founder

Ik wilde misschien wat gaan bestellen bij http://www.starstore.com/acatalog/index.html
Zijn er nog mensen die willen meebestellen? Het is UK based, dus shipping zou moeten meevallen en geen invoerheffing (tenzij het van de Kanaaleilanden komt of zo ;) ). Verzendkosten kunnen dan gedeeld worden.
De site doet pijn aan je ogen, maar ze hebben wel veel! Ook minimates en mighty muggs ;)

Aantal interessante sectie:
BATTLESTAR_GALACTICA_FIGURES__COLLECTIBLES
STAR_WARS_MERCHANDISE
NEON_GENESIS_EVANGELION
STREET_FIGHTER_FIGURES_STREET_FIGHTER_COLLECTIBLES
TRANSFORMERS_TOYS__FIGURES__BUSTS__BOOKS___MORE
YU_GI_OH_CARDS__TOYS__FIGURES__GAMES___MORE

Note:
Quote:
We try to update the website as quickly as possible, but cannot always guarantee that a listed item is held in stock at the time of ordering.
All orders include VAT @ 17.5% .
If you are not happy with any item please let us know within 7 days of receipt so we can do our best to rectify this for you with a refund or replacement as you wish.

Anime-Planet list

Profile  

Post subject: Re: Starstore
PostPosted: 12 Apr 2010 1:38u 
Jedi master

Dude, ze lijken iets te hebben wat ik al een hele tijd zocht, maar 't lijkt zeldzaam. Ik heb ze een mail gestuurd over de conditie, als 't me bevalt, dan ben je m'n held.

Heb op dit moment geen werk, en had 't beetje geld wat ik had gereserveerd voor bepaalde games (--> Red Steel en Fragile hebben prioriteit op dit moment), maar als dus hun reactie bevalt, ga ik mooi daar 'ns bestellen!

Edit:
Levert 't jou voordeel op als ik mijn potentiële bestelling aan de jouwe toevoeg?
Want zelf bestellen is praktischer natuurlijk, maar anders wil ik best meedoen.

Edit:
Tags uit; wat is dat nou? :P

Profile  

PostPosted: 12 Apr 2010 9:18u 
Vespertine

Ik wil wel wat minimates:

- Battlestar Galactica Modern Minimates Series 3 2-Packs: Helo/Chief Tyrol -(let op, NIET de chase uniform versie!) £5.77
- Battlestar Galactica Modern Minimates Series 3 2-Packs: CAG Starbuck/Commander Lee Adama £5.77

Profile  

PostPosted: 12 Apr 2010 12:13u 
Founder

Sméagol wrote:
Dude, ze lijken iets te hebben wat ik al een hele tijd zocht, maar 't lijkt zeldzaam. Ik heb ze een mail gestuurd over de conditie, als 't me bevalt, dan ben je m'n held.

Heb op dit moment geen werk, en had 't beetje geld wat ik had gereserveerd voor bepaalde games (--> Red Steel en Fragile hebben prioriteit op dit moment), maar als dus hun reactie bevalt, ga ik mooi daar 'ns bestellen!

Edit:
Levert 't jou voordeel op als ik mijn potentiële bestelling aan de jouwe toevoeg?
Want zelf bestellen is praktischer natuurlijk, maar anders wil ik best meedoen.

Edit:
Tags uit; wat is dat nou? :P

Weird, die tags zouden moeten kloppen :O
Ik hoop dat alles wat een 'order' button heeft ook daadwerkelijk op voorraad is ^^
Gezamenlijk bestellen heeft shipping voordeel, tenzij het bij een grote doos ineens enorm progressief toeneemt ;)
Moeten we even inventariseren!

En wat voor kickass rare iets heb je op het oog?

Anime-Planet list

Profile  

PostPosted: 12 Apr 2010 13:25u 
Jedi master

Renzo wrote:
[..]

Weird, die tags zouden moeten kloppen :O
Ik hoop dat alles wat een 'order' button heeft ook daadwerkelijk op voorraad is ^^
Gezamenlijk bestellen heeft shipping voordeel, tenzij het bij een grote doos ineens enorm progressief toeneemt ;)
Moeten we even inventariseren!

En wat voor kickass rare iets heb je op het oog?

Dat vraag ik me ook af, ik ga er eigenlijk al een beetje van uit van niet.

Nou vooruit, wou in verband met eventuele kapers 't eigenlijk voor me houden, maar 't gaat om deze animated Leia:
http://www.starstore.com/cgi-bin/sh0000 ... 861#a44861

Shipping is £ 20,-, 'k heb zo 't idee dat 't jullie geen voordeel gaat opleveren ;).
Edit:
.. Hier links staat "opties: BBCode staat UIT" (terwijl 't bij m'n instellingen toch echt aan staat).

Profile  

PostPosted: 12 Apr 2010 14:27u 
Vespertine

Sméagol wrote:
Nou vooruit, wou in verband met eventuele kapers 't eigenlijk voor me houden, maar 't gaat om deze animated Leia:
http://www.starstore.com/cgi-bin/sh0000 ... 861#a44861

.

Lol, die heeft Kusanagi niet zo heel lang geleden bij de Acme trendstore gekocht in Scheveningen. Die heeft daar echt een heeeeeeeeele tijd te koop gestaan. Hij is idd wel erg rare aan het worden en de Animated versie van haar in dr slave bikini is lang niet zo cool als deze.

Profile  

PostPosted: 12 Apr 2010 19:32u 
Jedi master

Ik ken deze winkel ooit geprobeerd iets te kopen maar bleek allang uit verkocht te zijn. Deze jongens verwijderen hun ads niet nadat ze verlopen. Succes....

Profile  

PostPosted: 12 Apr 2010 23:38u 
Founder

Sméagol wrote:
Shipping is £ 20,-, 'k heb zo 't idee dat 't jullie geen voordeel gaat opleveren ;).

Voor Tamar en mijn order kom ik tot ~£25,- shipping, met die statue er bij ~£30. Dus er zit op zich wel voordeel in ;)
Ze lijken alleen een vast bedrag te rekenen per item er bij of zo, dus ik vraag me af hoe accuraat die shipping costs dan zijn... (I could be wrong though)

Anime-Planet list

Profile  

PostPosted: 13 Apr 2010 9:06u 
Vespertine

Dan pas ik. Ik vind die shipping veel te veel voor twee setjes minimates.

Ik doe mn bestelling wel bij Big Bad Toystore. Daar zijn die twee sets ook nog eens veel goedkoper en hebben ze nog twee andere sets die ik heel graag wil hebben.

Profile  

PostPosted: 15 Apr 2010 7:20u 
Jedi master

(Renzo, doe wat aan die BBcode, dit gaat 'r niet uitzien ;))

Shizuka wrote:
[..]
Lol, die heeft Kusanagi niet zo heel lang geleden bij de Acme trendstore gekocht in Scheveningen. Die heeft daar echt een heeeeeeeeele tijd te koop gestaan. Hij is idd wel erg rare aan het worden en de Animated versie van haar in dr slave bikini is lang niet zo cool als deze.

Ha ha, k*tzooi ;)!
Ik kom niet in Scheveningen.. En helaas kwam die acme store niet tevoorschijn op de eerste 30 ofzo pagina's van de Google results.. Volgende keer als ik iets wil hebben laat ik 't jullie weten ok ;). Geef me dan maar een seintje als je 't dan tegenkomt.. M'n locale merch store, Yendor uiteraard, had 'm niet, alleen een paar andere uit die reeks. In Amsterdam zat toch ook een bekende zaak, maar ik ben de naam kwijt.. Anyway, geen reply op m'n e-mail nog, dus ik geef 't weer op. Dan Red Steel maar 'ns bestellen, en naar Imagine..

Edit:
En ja, ik vind deze veel sexier dan de nieuwe slave versie. Slave Leia lijkt op mij niet hetzelfde effect te hebben als op andere hetero nerds. Dat gezegd, de animated versie is dan wel weer leuker dan de normale beeltenis, maar ehh, geef mij toch maar Leia in de sexy witte jurk en met de buns ;).

Slayers wrote:
Ik ken deze winkel ooit geprobeerd iets te kopen maar bleek allang uit verkocht te zijn. Deze jongens verwijderen hun ads niet nadat ze verlopen. Succes....

Ik lijk dus dezelfde ervaring te hebben..

Renzo wrote:
[..]
Voor Tamar en mijn order kom ik tot ~£25,- shipping, met die statue er bij ~£30. Dus er zit op zich wel voordeel in ;)
Ze lijken alleen een vast bedrag te rekenen per item er bij of zo, dus ik vraag me af hoe accuraat die shipping costs dan zijn... (I could be wrong though)

Niet dat 't nog iets uit lijkt te maken, maar 't leek me ook wat veel. Maar Amazon vraagt ongeveer 't zelfde, dus 't zal wel kloppen..

Profile  

PostPosted: 15 Apr 2010 8:39u 
Founder

Als ik je posts edit zie ik het vink vakje "Disable BBCode" aangevinkt, zie jij die ook?

Ik wacht ook nog op reply op 2 mails van ze, dus dat beantwoorden ze niet echt vlot helaas :/
Enne, bedoel je Amazon UK of US? :)

Anime-Planet list

Profile  

PostPosted: 15 Apr 2010 9:29u 
Jedi master

Nope.
En UK uiteraard.

Profile  

PostPosted: 02 Jul 2010 9:41u 
Founder

Oh, voor de volledigheid, ik heb nooit antwoord gekregen op mijn mails en heb m'n spulletjes elders aangeschaft ;)
Nope, ook voor mij geen positieve ervaring met Starstore.

Anime-Planet list

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]