RG Collectibles

Yu-Gi-Oh, Anime, Games, Collectibles, and much more fun!
It is currently 26 Sep 2018 3:35u

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 53 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 03 Feb 2006 13:54u 
Rebellion

Renzo wrote:
Wat voor custom title had ze dan??

Nee, ik zie het al. "What is this place?" staat bij iedereen met maar 1 post. Nevermind. :)

Hoe worden de verzendkosten afgerekend? Totaal gedeeld door alle bestellers? $1,60 zoals op de site staat? Of worden de mensen met alleen een klein itempje met een verwaarloosbaar gewicht gematst?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Feb 2006 15:08u 
Jedi master

Renzo wrote:
@myung, ik neem dat je dat ding niet serieus wilt bestellen of wel? ^^
Shipping los is bijna $80 in ieder geval.

ik zit er over na te denken! hoe zit dat met invoerrechten en wat als dat ding kapot aan komt?? is de shipment verzekerd? krijg je dan een nieuwe opgestuurd ofzo?

Quote:
in hoeverre is zo'n pen-omhulsel voor de stylus handig? Zit zo'n pen niet meer in de weg bij het gamen dan een kleine dunne stylus?

@Kurri: myung of Shizuka hebben daar vast wel een antwoord op :)

het lijkt mij iig wel heel handig want ik laat die stylus vaak vallen omdat ie zo klein is

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Feb 2006 15:22u 
Founder

@Kurriklown:
Ik ga helemaal herrekenen per gewicht, dus als je iets kleins hebt betaal je ook minder verzendkosten ;)

@myung:
Ja, de verzending is verzekerd. Het volgende kan ik uit ervaring vertellen. M'n Q was een keer stuk gegaan, buiten de garantieperiode meen ik. Ik heb hem toen teruggestuurd op mijn kosten, zij hebben hem gerepareerd voor kosten die me erg meevielen en ze hebben het op hun kosten naar mij teruggestuurd :)
Als jouw apparaat binnen de garantie stuk gaat neem ik aan dat zij het gratis trachten te repareren, lukt dit niet krijg je een nieuwe. Ik weet alleen niet of ze dan de verzendkosten in zijn totaliteit voor hun rekening nemen of alleen het terugzenden.

Invoer bestaat uit douanerechten (dit is iets van 5%), 19% btw en nog iets van 10 euro inklaringskosten.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Feb 2006 16:45u 
Jedi master

Renzo wrote:
@myung:Invoer bestaat uit douanerechten (dit is iets van 5%), 19% btw en nog iets van 10 euro inklaringskosten.

worden deze kosten dan altijd berekend of moet je geluk hebben dat ze niet jouw zending onderscheppen ofzo?? :shock:
ik heb namelijk 3 keer wat kleinere bestellingen(voornamelijk games en 1 kleine pnm controller) gedaan bij lik-sang en heb niets over deze dingen gehoord.
play-asia zit toch ook in hongkong?

anyway ik denk niet dat ik die pnm controller ga bestellen meer dan 500 euro word me toch iets te duur, dan maar voor 90 euro knoppen bestellen en zelf een maken...i'm too lazy :oops:

ik kijk nog wel even verder op play-asia en laat nog wel weten of er nog meer bij komt :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Feb 2006 20:29u 
Storm Trooper

myung wrote:
anyway ik denk niet dat ik die pnm controller ga bestellen meer dan 500 euro word me toch iets te duur, dan maar voor 90 euro knoppen bestellen en zelf een maken...i'm too lazy :oops:

zeg als jij nou 2 sets knoppen bestelt jess dan doe ik hem bouwen voor je :lol:
weet je trouwens al of je naar mn meet komt op de 25e?
als je komt moet je natuurlijk pop'n music meenemen hihihihi
de kitchen song la la lala la la laalaa lalala :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Feb 2006 22:17u 
Founder

myung wrote:
Renzo wrote:
@myung:Invoer bestaat uit douanerechten (dit is iets van 5%), 19% btw en nog iets van 10 euro inklaringskosten.

worden deze kosten dan altijd berekend of moet je geluk hebben dat ze niet jouw zending onderscheppen ofzo?? :shock:
ik heb namelijk 3 keer wat kleinere bestellingen(voornamelijk games en 1 kleine pnm controller) gedaan bij lik-sang en heb niets over deze dingen gehoord.
play-asia zit toch ook in hongkong?

ik kijk nog wel even verder op play-asia en laat nog wel weten of er nog meer bij komt :wink:

Bij koerierdiensten als UPS, FedEx, DHL etc. betaal je altijd invoerrechten. Als je het via EMS doet dan moet de douane het onderscheppen. Hoe groter/zwaarder/duurder het pakket, hoe groter de kans hier op.
Je kunt vragen of ze een lagere waarde op het pakket zetten, dat had ik ook met mijn Q gedaan. Nadeel is alleen dat mocht het mis gaan tijdens verzenden dat je dan voor die waarde bent verzekerd. Maar met EMS en koerierdiensten heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt dat iets niet aankwam of beschadigd raakte :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Feb 2006 14:43u 
Vespertine

Die groene Animal Crossing DS touch pen is inmiddels al weer uitverkocht. Denk dat die oranje snel zal volgen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Feb 2006 15:02u 
Rebellion

Kuso. Als de groene in stock komt voordat je besteld wil ik de groene, anders (als de voorraad nog strekt) de oranje dan maar.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2006 10:05u 
Founder

Update

baka_boy
- Castlevania Chronicles Original Soundtrack $33.90
- Jump! Super Stars $48.90

Renzo
- Game Cube Component Cable $39.90
- PS2 Component AV Cable $6.99
- YPbPr Power Box $12.90
- EMS LCD TopGun $29.90 (?)[/quote]

Shizuka
- Touch Pen DS Animal Crossing Version (orange) $4.99
- Animal Crossing: Wild World $44.90

Myung
- Touch Pen DS Animal Crossing Version (green) $4.99
- Touch Pen DS Nintendogs Version $4.99

Kurriklown
- Touch Pen DS Animal Crossing Version (green/orange) $4.99

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2006 11:42u 
Vespertine

Laat die Animal Crossing game nog maar even zitten voor mij.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2006 12:23u 
Jedi master

KurriKlown wrote:
Kuso. Als de groene in stock komt voordat je besteld wil ik de groene, anders (als de voorraad nog strekt) de oranje dan maar.

voor mij hetzelfde :D

dammit, pop 'n music 7&8 stonden bijde sale&discount maar nu niet meer :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2006 15:31u 
Jedi master

Renzo wrote:
Bij koerierdiensten als UPS, FedEx, DHL etc. betaal je altijd invoerrechten. Als je het via EMS doet dan moet de douane het onderscheppen. Hoe groter/zwaarder/duurder het pakket, hoe groter de kans hier op.
Je kunt vragen of ze een lagere waarde op het pakket zetten, dat had ik ook met mijn Q gedaan. Nadeel is alleen dat mocht het mis gaan tijdens verzenden dat je dan voor die waarde bent verzekerd. Maar met EMS en koerierdiensten heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt dat iets niet aankwam of beschadigd raakte :)

heb je weleens invoerrechten moeten betalen dan?
hoe wordt dit dan in rekening gebracht, loopt de verzending nog vertraging op? bellen ze je ofzo?

ben zelf nl. van plan om beatmania IIDX controller (lik-sang 66 euro, 2,2 kilo) te bestellen, kan alleen kiezen tussen UPS (30 euro) DHL (40) en EMS (40). mmmhhhh maar even over nadenken, kan duur geintje worden.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2006 22:18u 
Founder

Bij mijn Q heb ik invoerrechten betaald ja, maar ze hadden er echt een vet lagere waarde van gemaakt. $150 of in plaats van $450 of wat het ook was :P
En wat ik zei, koerierdiensten is gegarandeerd invoer betalen, dus bij UPS en FedEx kan je daar donder op zeggen.
EMS moeten ze het er echt uit vissen, dus dan hangt het af of je geluk/pech hebt. FedEX krijg je na een maand een rekening thuisgestuurd, UPS en ik meen ook EMS moet je ik direct aan de postbode betalen.

Update. Ik drop die light gun nog wel ff ^^
(alleen twijfel nog ff tussen de officiele en 3rd party component kabel voor PS2...)

baka_boy
- Castlevania Chronicles Original Soundtrack $33.90
- Jump! Super Stars $48.90

Renzo
- Game Cube Component Cable $39.90
- PS2 Component AV Cable $6.99
- YPbPr Power Box $12.90

Shizuka
- Touch Pen DS Animal Crossing Version (orange) $4.99

Myung
- Touch Pen DS Nintendogs Version $4.99

Kurriklown

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Feb 2006 16:39u 
Vespertine

Yay voor Myung en Kurri. De groene AC pen is weer in stock. Wanneer ga je nou bestellen Renz?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Feb 2006 1:27u 
Founder

Bestelling geplaatst ^^

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 53 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]